امروزه با توجه به تعدد و تنوع لوازم خانگی موجود در بازار بسیاری ار افراد برای خرید لوازم خانگی دچار چالش می شوند و نمی دانند که دقیقا چه فاکتورهایی را برای خرید لوازم خانگی از جمله خرید ماشین لباسشویی در نظر بگیرند.

این مقاله به عنوان راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش شما را برای خرید لباسشویی بوش با کیفیت راهنمایی می کند.

خرید ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش تولید برند شرکت آلمانی بوش است که مطابق با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از قطعات حساس و تخصصی تولید می شود، در صورتی که تصمیم به خرید ماشین لباسشویی بوش دارید در این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش

در این بخش به معرفی مهم ترین نکاتی که در رابطه با خرید ماشین لباسشویی بوش نیاز خواهید داشت، خواهیم پرداخت.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش به ظرفیت آن توجه کنید.

انتخاب ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، ماشین لباسشویی های بوش در ظرفیت های 6،7، 8 و 9 کیلوگرمی تولید وعرضه می شوند.

تعداد افراد خانواده و سطح نیاز آن ها از مهم ترین مواردی است که باید برای خرید لباسشویی بوش در ظرفیت مناسب به آن توجه کنید، به طور کلی لباسشویی های 6 کیلویی مناسب خانواده های کم جمعیت، لباسشویی های 7، 8 کیلویی مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط و لباسشویی های 9 کیلوگرمی مناسب خانواده های پرجمعیت می باشد.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش قدرت موتور لباسشویی بوش را در نظر بگیرید.

قدرت موتور ماشین لباسشویی همان حداکثر قدرت چرخش دستگاه را شامل می شود که به صورت عدد 4 رقمی بر روی دستگاه لباسشویی و دفترچه راهنمای آن حک شده است واحد آن دور در دقیقه می باشد.

قدرت موتور ماشین لباسشویی با توجه به مئل آن از 1000 تا 1600 دور بر دقیقه متفاوت است، این عدد جداکثر توانایی ماشین لباسشویی بوش برای شستشو و خشک کردن لباس ها عنوان می شود، هر چه میزان این عدد افزایش پیدا کند خشک شدن لباس ها در دستگاه با سرعت بیشتری انجام شده و برای خشک شدن به زمان کمتری در محیط باز نیاز خواهند داشت.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش به مدل باز شدن درب لباسشویی دقت کنید.

ماشین لباسشویی های بوش در دونوع درب از جلو و درب از بالا تقسیم می شوند، قیمت ماشین لباسشویی های درب از جلو بیشتر از لباسشویی های درب از بالا است، در لباسشویی های درب از جلو امکان شستشوی مقدار لباس بیشتری وجود دارد، کاهش دور موتور در ماشین لباسشویی های درب از جلو در انرژی و هزینه های برق صرفه جویی می کند، در نتیجه در لباسشویی های درب از بالا آب، مواد شوینده و برق بیشتری مصرف می شود و اغلب این مدل لباسشویی مناسب خانواده های پرجعیت نیست.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی به برنامه‌ های شستشو دستگاه توجه کنید.

ماشین لباسشویی های بوش دارای برنامه های متنوع و مختلفی هستند که امکان شستشوی انواع پارچه با انواع الیاف رافراهم می کند، با استفاده از ماشین لباسشویی بوش علاوه بر تمیزی لباس ها و پارچه های شان خیال تان از بابت سلامت الیاف شان آسوده خواهد شد، برای شستشوی هر پارچه ای در این دستگاه دما و سرعت چرخش مناسبی در نظر گرفته شده است، در نتیجه با شستشوی مناسب سلامت پارچه ها و لباس ها حفظ می شود.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش با تسمه یا بدون تسمه بودن ماشین لباسشویی را در نظر بگیرید.

امروزه ماشین لباسشویی های بوش در دو شکل تسمه ای و غیر تسمه ای تولید و عرضه می شوند، در ماشین لباسشویی بدون تسمه موتور در پشت دیگ قرار گرفته و به صورت مستقیم محفظه را به گردش درمی آورد، این لباسشویی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده، اصطکاک کمی دارد، سرعت خشک کن بالایی دارد و قیمت تعمیر آن بیشتر از ماشین لباسشویی تسمه دار است.

موتور ماشین لباسشویی های تسمه دار در کف دستگاه قرار می گیرد، در این نوع از لباسشویی تسمه، محفظه دستگاه را به گردش در می آورد، این مدل از لباسشویی طول عمر بیشتری دارد، در مقایسه با لباسشویی بدون تسمه هزینه تعمیر مناسب تری دارد.

 

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی به صفحه نمایشگر دستگاه توجه کنید.

دقت کنید صفحه نمایش ماشین لباسشویی به گونه ای طراحی شده باشد که تنظیمات به راحتی قابل مشاهده و انتخاب باشند، امکان انتخاب و فعال کردن تنظیمات دستگاه با ولوم ماشین لباسشویی تان وجود دارد.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی مصرف آب و انرژی در لباسشویی بوش را در نظر داشته باشید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش در نظر داشته باشید توجه به مصرف آب و انرژی ماشین لباسشویی مطرح می شود، کلیه لوازم خانگی های تولید شده توسط برند بوش آنرژی و آب کمی مصرف می کند، رتبه انرژی ماشین لباسشویی های بوش A یا B است.

  1. هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش بودجه تان را در نظر داشته باشید.

بودجه شما و هزینه ای که می توانید برای ماشیت لباسشویی تان پرداخت کنید از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کنید.

از آن جایی که ماشین لباسشویی بوش مطابق با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود از قیمت های بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

سخن پایانی

در این مقاله به عنوان راهنمای خرید ماشین لباسشویی نکات مورد نیاز جهت خرید ماشین لباسشویی بوش ذکر شدند، قابلیت ها و سنسورهای ماشین لباسشویی، مدل موتور دستگاه، مدل و رنگ لباسشویی بوش، برچسب انرژی، جنس دیگ، سیستم نشتی آب، قابلیت ضد آلرژی و... از دیگر نکاتی هستند که ضروری است هنگام خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفته شوند و در نظر داشته باشید که این ماشین لباسشویی کیفیت بالایی دارد اما مثل هر ماشین لباسشویی دیگری ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند و در نظر داشته باشید حتما تعمیرات ماشین لباسشویی بوش خود را به متخصصین حرفه ای بسپارید تا دچار خسارت بیشتر نشوید.