از نوین مارکت می‌توان به‌عنوان ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه یادکرد. دلیل این موضوع را میتوان وارد کننده انبوه با تنوع بالا بودن نوین مارکت در حوزه تهویه مطبوع است. مدل‌های مختلف کولر گازی از برند های متنوع در این فروشگاه وجود داشته و خرید کولر گازی از بانه با گارانتی را برای شما ممکن می‌کند.

فروشگاه نوین مارکت امکان پرداخت درب منزل را برای خریداران محترم فراهم کرده است طوریکه بعد از تأیید اصالت کالا و اطمینان از اصل بودن محصول اقدام به پرداخت نمایند. پس از این جهت می‌توان اطمینان حاصل کرد که دلیل ارزان بودن قیمت در نوین مارکت، اجناس تقلبی نیست. با ما همراه باشید تا انواع کولر گازی های موجود در نوین مارکت را بررسی کنیم.

1.کولر گازی دیواری

یکی از انواع مدل‌های کولر گازی که می‌توانید آن را در ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه پیدا کنید، کولر گازی دیواری است. کولر گازی دیواری یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های کولر گازی است که به‌صورت دیواری نصب شده و در مدل‌ها و توان‌های مختلفی ارائه می‌شود.

توان‌های مختلف این کولر گازی در فروشگاه بانه کولر گازی وجود دارند. از توان 12000 گرفته تا توان‌های 24000 و 36000 بی تی یو. همچنین برندهای مختلف این کولر نیز در مرکز فروش کولر گازی بانه استان کردستان وجود دارند.

2.کولر گازی سقفی

یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های کولر گازی که می‌توانید برای خرید آن از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه اقدام کنید، کولر گازی سقفی است. کانال لوازم خانگی بانه با قیمت عالی بهترین مدل‌های کولر گازی سقفی را در اختیار شما قرار داده است.

کولر گازی سقفی مدلی از کولر گازی است که درون سقف کاذب نصب شده و توان‌های بسیار بالایی را پوشش می‌دهد. توان‌های مختلف این کولر گازی مانند 30000، 24000، 48000 و... در نوین مارکت موجود هستند که می‌توانید با قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر آن‌ها را خریداری کنید.

3.کولر گازی ایستاده

اگر به دنبال خرید کولر اسپلیت از بانه هستید و می‌خواهید یک مدل پر توان برای خانه خود خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که کولر گازی‌های ایستاده را نیز در نظر بگیرید. ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه مدل‌های مختلفی از کولر گازی ایستاده را برای شما عزیزان موجود کرده تا بتوانید نسبت به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید. توان‌های مختلف این کولر مانند توان‌های 36000، 48000 و 60000 این کولر گازی در نوین مارکت با قیمت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند.

4.کولر گازی داکت اسپلیت

مدلی خاص و پر توان از کولر گازی که در ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی موجود بوده و پس از برقراری تماس با شماره لوازم خانگی بانه می‌توانید قیمت آن را دریافت کنید، کولر گازی داکت اسپلیت است. داکت اسپلیت نوعی کولر گازی قوی و پر توان است که در ظرفیت‌های بالا تولید شده و می‌تواند عملکردی فوق‌العاده به شما ارائه دهد.

 این کولر قابلیت کانال کشی داشته و توان‌های 24000 الی 60000 این کولر گازی در فروشگاه کولر بانه وجود دارند. برای بررسی قیمت روز کولر گازی در بانه می‌توانید با کارشناسان فروش ما در نوین مارکت تماس بگیرید.

5.کولر گازی پرتابل

اگر می‌خواهید یک کولر گازی بخرید که توانایی جابه‌جایی آن را داشته و هر جایی که می‌خواهید با خود ببرید، خرید اینترنتی کولر گازی بانه مدل پرتابل را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کولر گازی پرتابل با قیمتی عالی در ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی موجود است.

 این کولر گازی یک کولر قابل‌جابه‌جایی بوده و برای استفاده از آن تنها کافی است که آن را به برق متصل کرده و لوله تخلیه هوای گرم آن را از پنجره رد کنید. توان‌های مختلف 12000 و 18000 این کولر گازی در نوین مارکت موجود هستند.

6.کولر گازی پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ای را می‌توان ارزان قیمت ترین مدل کولر گازی در ارزانترین و بهترین فروشگاه لوازم خانگی در بانه دانست. اگر می‌خواهید کمترین قیمت کولر گازی خوب را بپردازید، پیشنهاد ما خرید کولر گازی پنجره‌ای است.

این کولر گازی در پنجره نصب شده و ابعاد کوچکی دارد. توان این کولر گازی کم بوده و تنها در توان‌های 18000 و 24000 موجود است. ارزانترین کولر گازی بانه این مدل بوده و با بررسی قیمت روز کولر گازی در بانه می‌توانید نسبت به خرید کولر گازی از بانه اقدام کنید. این کولر با قیمتی عالی در نوین مارکت وجود دارد.

چه برندهایی در فروشگاه نوین مارکت حضور دارند؟

قیمت کولر گازی در بانه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید دررابطه‌با عمده فروشی لوازم خانگی بانه بدانید.  برندهای مختلفی از کولر گازی در بازار وجود دارد که همگی در سایت اینترنتی نوین مارکت موجود است. سابقه نوین مارکت در پخش کولر گازی بانه بسیار زیاد است؛ همین موضوع باعث شده تا برندهای مختلفی از کولر گازی در این فروشگاه وجود داشته باشند. از مهم‌ترین برندهای اسپلیت اورجینال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • اوجنرال
  • جنرال
  • میتسوبیشی
  • جنرال گلد
  • جنرال برلین
  • جنرال شکار
  • ایوولی
  • بوش
  • هایسنس
  • زانتی

مزایای خرید از نوین مارکت

اگر هنوز هم شک که دارید که آیا نوین مارکت را می‌توان به‌عنوان ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی دانست یا خیر، بهتر است مزایای خرید از این فروشگاه را بررسی کنید. مهم‌ترین مزایای خرید از نوین مارکت عبارت‌اند از:

1.پرداخت در محل

یکی از مهم‌ترین مزایایی که نوین مارکت به‌عنوان ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی به شما ارائه می‌دهد امکان پرداخت در محل است. همان‌طور که می‌دانید حتی با پایین‌بودن قیمت کولر اسپلیت در بانه، هنوز هم مقدار هزینه زیادی را باید برای خرید این سیستم سرمایش و گرمایش بپردازید.

 ما در نوین مارکت برای این که بتوانید رضایت مشتریان و اعتماد آن‌ها را جلب کنیم، امکان پرداخت در محل را ارائه دادیم تا بتوانید با استفاده از این ویژگی، هزینه خرید اسپلیت از بانه را به‌راحتی پرداخت کنید.

2.ارسال رایگان به سرتاسر کشور

ارسال رایگان به سرتاسر کشور یکی دیگر از مزیت‌های فوق‌العاده مهم ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه است. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه یا همان نوین مارکت، هیچ‌گونه هزینه‌ای را برای ارسال محصولات خود به شما دریافت نمی‌کند.

 همین دلیل هم باعث شده تا مشتریان زیادی جذب نوین مارکت شده و به دنبال خرید از این فروشگاه معتبر باشند. در واقع شما می‌توانید با خرید کولر گازی از بانه با گارانتی، این کولر گازی را تا هر جای کشور به‌صورت رایگان ارسال کنید.

3.گارانتی معتبر

فروشگاه اسپلیت بانه نوین مارکت علاوه بر مزایای بالا، از گارانتی معتبری نیز برای محصولات خود استفاده می‌کند. در واقع شما می‌توانید با خرید کولر گازی با گارانتی معتبر آن تا 5 سال از خدمات پس از فروش بهره ببرید.

خدمات پس از فروشی که توسط نوین مارکت ارائه می‌شوند شامل خدمات تعویض در صورت خرابی و تعمیر بخش‌های مختلف کولر گازی به‌صورت رایگان می‌شوند. همین دلیل باعث شده تا قیمت لوازم خانگی در بانه ارسال خرید بسیار بالایی پیدا کند. گارانتی‌های محصولات ما همه به‌صورت شرکتی بوده و همچنین گارانتی قیمت را نیز شامل می‌شوند.

4.تنوع مدل‌ها

ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه تنوع بسیار زیادی از کولر گازی‌ها و اسپلیت اورجینال را درون خود قرار داده است. بسیاری از فروشگاه‌هایی که در زمینه عمده فروشی لوازم خانگی بانه فعالیت می‌کنند، مدل‌های محدود از کولر گازی در بانه کردستان را ارائه می‌دهند.

اما ما در نوین مارکت با کمک بهترین متخصصان در زمینه سیستم‌های تهویه‌مطبوع، بهترین مدل‌های کولر گازی را برای خرید اینترنتی کولر گازی از بانه تضمین کرده‌ایم. شما می‌توانید با بررسی محصولات مختلف نوین مارکت، بهترین کولر گازی را با قیمتی عالی و گارانتی معتبر خریداری کنید.

مشاوره خرید

از دیگر ویژگی‌هایی که با خرید کولر از بانه توسط نوین مارکت نصیب شما می‌شود مشاوره خرید است. بسیاری از افراد می‌خواهند قبل از خرید کولر اسپلیت از بانه، لیست قیمت اجناس در بانه را دریافت و سپس بررسی کنند. امروزه دریافت این لیست کمی سخت شده است.

 اما شما می‌توانید با تماس‌گرفتن به شماره لوازم خانگی بانه نوین مارکت، دقیق‌ترین و به‌روزترین لیست قیمت اجناس در بانه و لیستقیمت کولر گازی در بازار بانه را دریافت کنید. همچنین کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه در تهران، هر سوالی که درباره خرید کولر قیمت کولر گازی خوب داشته باشید را پاسخ خواهند داد.

سؤالات متداول

آیا قیمت لوازم خانگی در بانه از شهرهای دیگر ارزان‌تر است؟

بله؛ در شهر بانه به دلیل حذف واسطه‌ها و دسترسی مستقیم به فروشنده‌های واردکننده، می‌توانید پایین‌ترین قیمت لوازم خانگی درباره را دریافت کنید. قیمت کولر گازی خانگی در بانه نیز همانند دیگر لوازم خانگی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

قیمت کولر گازی در بانه چگونه است؟

به‌طورکلی قیمت کولر گازی خوب در بانه به دلیل دسترسی مستقیم به واردکننده و عدم وجود واسطه به‌صرفه‌تر از شهر تهران است.

بهترین فروشگاه کولر بانه کدام فروشگاه است؟

یکی از بهترین فروشگاه لوازم خانگی بانه اورجینال که می‌توانید به قیمت و کیفیت محصولات آن اطمینان کنید فروشگاه آنلاین نوین مارکت است که خرید اینترنتی کولر گازی از بانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.