amirgohari1988 [at] gmail.com 02133646219

نیازمندی رایگان,درج آگهی,نیازمندی تهران,آگهی رایگان,تبلیغات,خرید و فروش,آگهی استخدام,نیازمندی,آگهی,ثبت آگهی,,اگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی,نیازمندیهای رایگان,ثبت آگهی,درج اگهی,آگهی مجانی

تبلیغات خوب |نیازمندی رایگان,ثبت آگهی رایگان,ثبت آگهی,آگهی رایگان

برای ارتقاء کسب و کارتان تبلیغات کسب و کار خود را در تبلیغات خوب ثبت کنید

هنروساختمان

هنروساختمان

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    البرز کرج
  • لوازم تزئينات
  • 55 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
  • میکروسمنت عاج ، کارخانه رزین ساختمان عاج اولین تولید کننده میکروسمنت با فرمول اختصاصی به صورت مکانیزه و تمام اتوماتیک . دارای اکیپ حرفه ای فنی اجرایی و نظارتی در سطح کشور در فاز های نمای خارجی ، داخلی و اجراهای هنری دکوراسیون خارجی و داخلی و لند اسکیپ . فروش و اجرای مستقیم انواع میکروسمنت های پودری و خمیری برای مصارف کف، دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان ، میکروسمنت استخری و تمامی اجراهای هنری و دکوراسیون داخلی . میکروسمنت عاج تولید ، تامین کننده و مجری انواع میکروسمنت به قیمت درب کارخانه . کارخانه رزین ساختمان عاج با نام تجاری عاج واقع در شهرک صنعتی دانش بنیان خوارزمی ماهدشت دارای ماشین آلات مکانیزه تمام اتوماتیک با بهره گیری از تکنولوژی به روز آلمان و توانمندی دکترین خبره در امرعلم شیمی تجزیه و زمین شناسی با دستیابی به فرمولاسیون منحصر به فرد این مجموعه توانسته به محصولی بی نظیر ، مقاوم در برابر اشعه uv ، بارندگی ، سایش ، ضربه و عدم تغییر رنگ دست پیدا کند .

میکروسمنت عاج ، کارخانه  رزین ساختمان عاج اولین تولید کننده میکروسمنت با فرمول اختصاصی به صورت مکانیزه و تمام اتوماتیک .

دارای اکیپ حرفه ای فنی اجرایی و نظارتی در سطح کشور در فاز های نمای خارجی ، داخلی و اجراهای هنری دکوراسیون خارجی و داخلی و لند اسکیپ .

فروش و اجرای مستقیم انواع میکروسمنت های پودری و خمیری برای مصارف کف، دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان ، میکروسمنت استخری و تمامی اجراهای هنری و دکوراسیون داخلی .

میکروسمنت عاج تولید ، تامین کننده و مجری انواع میکروسمنت به قیمت درب کارخانه .

کارخانه رزین ساختمان عاج با نام تجاری عاج واقع در شهرک صنعتی  دانش بنیان خوارزمی ماهدشت دارای ماشین آلات مکانیزه تمام اتوماتیک با بهره گیری از تکنولوژی به روز آلمان و توانمندی دکترین خبره در امرعلم شیمی تجزیه  و زمین شناسی با دستیابی به فرمولاسیون منحصر به فرد این مجموعه توانسته به محصولی بی نظیر ، مقاوم در برابر اشعه
uv  ، بارندگی ، سایش ، ضربه و عدم تغییر رنگ دست پیدا کند .